اتاق هوشمند هتل

مفهوم اتاق هوشمند هتل یکی از مهمترین روندهای فناوری است که امروزه در صنعت مهمان نوازی بوجود آمده است. در واقع ، ایده هتل هوشمند به دلایل مختلفی از جمله راحتی و شخصی سازی بیشتر ، برای مشتریان جذاب است. با این حال ، در حالی که تعداد بیشتری از مالکان مایل به پذیرفتن این ایده هستند ، بسیاری از آنها در مورد چگونگی پیاده سازی واقعی فناوری اتاق هوشمند اطمینان ندارند.


برای کمک به شما ، در این مقاله هفت روش برای تبدیل یک اتاق هتل به یک اتاق هوشمند پیدا خواهید کرد.

اتاق هوشمند چیست؟

اول ، مهم است که منظور ما از “اتاق هوشمند هتل” را مشخص کنیم. اساساً ، این به اتاقی اشاره دارد که از اینترنت اشیا استفاده می کند و دستگاه های روزمره را با اتصال به اینترنت مجهز می کند. در نتیجه این ، چندین دستگاه و اشیا in موجود در اتاق پس از آن توانایی ارسال و دریافت اطلاعات دیجیتالی را دارند.

دستگاه های مجهز به این قابلیت اغلب به عنوان دستگاه های “هوشمند” شناخته می شوند و مزایای آنها بی شمار است. مفاهیمی که اغلب با فناوری اتاق هوشمند در ارتباط هستند شامل کنترل صدا ، اتوماسیون ، بازده انرژی و پاسخگویی بهتر است. فناوری داخل اتاق همچنین ممکن است بتواند با تلفنهای هوشمند شخصی مهمانان ارتباط برقرار کند.

چرا اتاق های هوشمند هتل مهم می شوند؟

فناوری هتل های هوشمند در حال تبدیل شدن به مفهوم مهم تری است ، زیرا می تواند تجربه مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال ، کنترل اتاق هوشمند می تواند به مهمانان این امکان را بدهد تا اتاق خود را دقیقاً همانطور که می خواهند از نظر دما ، نور و تهویه هوا بدون نیاز به تنظیم دستی دستگاه های جداگانه ، بدست آورند.

به همین ترتیب ، یک هتل هوشمند ممکن است وسایل سرگرمی را ارائه دهد که می توانند از طریق دستورات صوتی کنترل شوند ، یا ممکن است اجازه دهد چیزهایی مانند سرویس اتاق بدون نیاز به صحبت با یک انسان دیگر. همه این موارد به راحتی در ارتباط با اقامت در هتل می افزایند ، که می تواند درک مهمان از اقامت او را بهبود بخشد ، می تواند اقامت او را به یاد ماندنی تر کند و احتمال بازگشت او در آینده را بیشتر کند.

از شرکای متخصص ما بیاموزید

علاوه بر این ، از آنجا که اتاق های هوشمند هتل هنوز فاکتور جدیدی دارند ، می توانند تقاضا را بهبود ببخشند ، در نهایت به هتل ها اجازه می دهد نرخ اتاق را افزایش دهند و درآمد حاصل از مهمان را بهینه کنند. در عین حال ، گرچه فرآیند تبدیل به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد ، اتاق های هوشمند هتل می توانند در هزینه هتل ها صرفه جویی کنند.