نرم افزار کنترل از راه دور

از مهمترین مزایای هوشمند سازی ساختمان ، کنترل تجهیزات از نقاط مختلف دنیا فقط با اتصال به اینترنت میباشد. شما میتوانید با داشتن اینترنت منزل یا محل کار خود را حتی در سفر تحت کنترل و مانیتورینگ خود داشته باشید .

نرم افزار کنترل از راه دور خانه هوشمند استفاده هرچه راحتتر از سیستم هوشمند منزل و یا محل کار شما را چه در محل حضور داشته باشید و یا هزاران کیلومتر فاصله داشته باشید را تامین میکنند. با اتصال دوربین های تحت شبکه می توانید نظارت و کنترل برسیستم هوشمند را به صورت همزمان بر روی تلفن هوشمند، تبلت و کامپیوتر خود داشته باشید.

در یک خانه هوشمند، علاوه بر مانیتورهای لمسی و ریموت کنترل، از طریق تلفن نیز می توان تمام تجهیزات خانه را کنترل کرد.
چنانچه نیاز داشته باشید از روشن یا خاموش بودن وسیله ای در منزل خود مطلع شوید، در حالیکه کیلومترها از خانه خود دور هستید و می خواهید از فعال بودن دزدگیر منزل خود باخبر گردید، می توانید با تماس با خانه هوشمند، این کار را به روش تلفنی انجام دهید.کنترل خانه هوشمند بر روی موبایل یا اینترنت همیشه همراه شماست، فقط کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید.
خانه هوشمند شما می تواند در موقعیت های خاص به شما پیامک بدهد، یا دستورات پیامکی شما را به انجام برساند.

نرم افزار کنترل از راه دور
نرم افزار کنترل از راه دور

نرم افزار TRUST

شرکت راهبرد هوشمند گرین برای تمامی پروتکل ها و استانداردهای هوشمند سازی بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اروپایی را جهت کنترل و نظارت بر سیستم روشنایی ها، پرده های برقی، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم های صوتی و تصویری، سناریوها، سیستم امنیتی، سیتم دوربین های تحت شبکه و … برای مشتریان خود فراهم نموده است.

نرم افزار ILEVIA

نرم افزارهای سیستم هوشمند امکان کنترل تمامی تجهیزات سیستم هوشمندتان را درمحیطی ساده و جذاب برای آسایش و استفاده هرچه راحتتر شما از سیستم هوشمند؛ فراهم می نمایند.

نرم افزار کنترل از راه دور